Dsb klage over service

Jeg vil klage over DSB’s produkter og services

På dsb.dk skal du klikke på profilindstillinger og i DSB App på Tilladelser/betingelser. Du vil fortsat have mulighed for at logge ind på din profil og tilgå …

Jeg vil klage over en rejseoplevelse – DSB

Jeg vil klage over en rejseoplevelse

Jeg vil klage over en rejseoplevelse · Hvilke fordele har jeg adgang til med DSB Plus? · Hvordan refunderer jeg min billet?

Andre typer af henvendelser – DSB

Andre typer af henvendelser

Jeg har et spørgsmål omkring DSB’s produkter og services · Jeg vil klage over DSB’s produkter og services · Jeg har fået forkert/mangelfuld rejseinformation.

Jeg vil klage over, at mit tog var forsinket/blev aflyst – DSB

Jeg vil klage over, at mit tog var forsinket/blev aflyst

Hvis du er blevet forsinket på din rejse med en Øresundsbillet, kan du enten vælge at søge din kompensation hos DSB eller hos Skånetrafiken. Vi anbefaler, at du …

Skriv til DSB kundeservice

Uanset om din henvendelse drejer sig om billetter, kort, services eller rejseoplevelse kan du kontakte os på mail.

Sådan klager du til Kundeambassadøren – DSB

DSB | Sådan klager du til Kundeambassadøren

Har du ikke tidligere klaget til DSB om sagen, skal du henvende dig til DSB’s Kundecenter først. Særligt i forhold til klager over kontrolafgifter. Værd at vide …

Læs, hvordan og hvornår du kan klage til DSB’s kundeambassadør over afgørelser.

Kontakt DSB Kundeservice – Få svar på dine spørgsmål

Skriv til os. Har du spørgsmål til DSB, vil du søge om Rejsetidsgaranti eller ønsker du at klage, så skriv til os her.

Find kontaktoplysninger til vores kundeservice som telefonnummer og email. Find svarene på de mest almindelige spørgsmål.

Hvad klager kunderne over? – DSB

Hvad klager kunderne over?

Kundeambassadøren har i 1. halvår af 2022 modtaget 208 kundeklager. Her kan du se, hvad kunderne primært klager over: Kontrolafgifter: Klager over …

Jeg har indsendt en klage over en kontrolafgift, men fik … – DSB

Jeg har indsendt en klage over en kontrolafgift, men fik ikke medhold – hvad gør jeg?

DSB er tilsluttet Ankenævnet for Bus, Tog og Metro, der er en uvildig klageinstans. Til Ankenævnet kan du sende din klage, hvis du har modtaget en afgørelse …

Læs kundernes anmeldelser af www.dsb.dk – Trustpilot

Slut dig til de 4.064 personer, der allerede har anmeldt DSB. Din oplevelse kan hjælpe andre til at træffe … I kategorien Transportservice · www.dsb.dk.

Keywords: dsb klage over service